Wednesday, March 9, 2016

W.w : Mistakes.

You can't call it a mistake if you keep doing it over and over again.

Wooops. But people make mistakes? over and over again? :( Well. 
The people who never make mistakes......are those who never try anything.

Pape jelah although it seems contradict huh. Anyway,
xoxo ~ Channing Tatum :p hiks.

10 comments:

  1. Kan? Every people make mistake. Cumanya kita ni belajar dari kesilapan or tidak. :)

    ReplyDelete
  2. You look beautiful today. Suka gambar tu. Haha! :)

    ReplyDelete
  3. Setiap orang ada buat kesalahan masing2 kan.. dari kesalahan tu kena ubah dan betulkan..

    Singgah Sini.. Jemput baca

    Nak Cari 20 Orang Yang Nak Belajar SEO> site.

    ReplyDelete
  4. tiada seiapa di dunia ni sempurna

    ReplyDelete
  5. Kitelah tu yg dh buat salah pastu asik ulang salah yg sama T__T

    ReplyDelete
  6. Tido banyaaaak, then menyesal.
    This cycle repeated everyday.
    T^T

    ReplyDelete
  7. Biasalah lah tu kalau buat silap kan, tapi kalau dah selalu..pelik juga org fikir *_*

    ReplyDelete
  8. salam qila!

    dari pada kesalahan kita jadi lebih baik :)

    ReplyDelete
  9. semua manusia belajar daripada kesilapan :) hihi. miss you qilaaaaaaaaaah!

    ReplyDelete
  10. tetiba rasa macam deep kat sini hahaha

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!