Friday, January 22, 2016

Wordless Friday.

Allah will always appreciate anything u do if your intention is to please Him.
Just because a girl wears Hijab, it doesn’t automatically make her perfect. What is haram for a girl with Hijab, is also haram for a girl without Hijab. People love to point out mistakes of girls with Hijab to justify their selfs because they don’t wear it. —  Isaam Bayan.

It's so hard not to judge people by it's cover :') in the end, it's just a piece of fabric. Husnuzon jelah kan huhuw. Because attitude and 'tudung' is a different thing.
You don’t need to explain yourself. Allah knows already what happened. 
Go on, enjoy your life and just be happy. — Unknown.

18 comments:

  1. Allah will always appreciate :')

    Salam jumaat kak qila ^^

    ReplyDelete
  2. Allah ada untuk kita.
    morning, salam jumaat dear my qiqi lala :)

    ReplyDelete
  3. Qilahhhhh.. just be yourself..

    ReplyDelete
  4. "You don't need to explain yourself. Allah knows already what happened. Go on, enjoy your life and just be happy." -Unknown

    Really love this line! Salam Jumaat qila. Jgn lupa jum sama-sama bacaal-Kahfi harini. :)

    ReplyDelete
  5. quotenyaaa hihi lafflaff <3

    ReplyDelete
  6. sebab tu kita tak boleh judgmental, insya-Allah sama sama baiki diri :)

    ReplyDelete
  7. Kadang2 tudung/hijab hanya dijadikan fesyen,sepatutnya niat berhijap itu lillahita'ala, bukanlah sekadar berfesyen.

    ReplyDelete
  8. sukaaaaa! selalu jadi macam ni.. "pakai je tudung tapi....." tapi yg freehair buat apa pun tak menjadi kesalahan besar padahal hukumnya sama je :/ salam jumaat qilaa :)

    ReplyDelete
  9. Salam jumaat qila..menutup tu biarla ikhlas kn

    ReplyDelete
  10. Bertudung tak semestinya baik. Tp yang baik tu semestinya yg bertudung. Hehe..

    ReplyDelete
  11. Kerana bertudung la kita sedaya nya baiki diri kan qila :)

    ReplyDelete
  12. Sooooo true. Quote win :)

    ReplyDelete
  13. orang selalu fikir tak berhijab tu jahat, yang bertudung labuh tu baik, etc... betul. susah untuk tak judge. kita kena usaha indahkan akhlak sebagaimana indahnya pakaian kita ;-)

    ReplyDelete
  14. Because nobody perfect. (/ω\)

    ReplyDelete
  15. betul sgt. tak faham kenape sesetengah org, kalo nak sabitkan salah pape, terus kaitkan dgn tudung. haihh

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!