Wednesday, December 16, 2015

wordless wed - too cheesy



oops. too cheesy. hahahaha



terliur ok serious huhuhuhu nak pizza :(

34 comments:

  1. OMG Qilaaaaaaaah apa ni buat orang nak makan pizza pulak. Hahahahha !

    ReplyDelete
  2. argh! *terus order pizza*
    :3

    ReplyDelete
  3. eh eh eh eh.. qila post gmbar pizza.. baru minggu lepas nabihah makan domino pizza.. naseb baik no.. kalau x.. haaa.. mengidam la... hahahaha

    ReplyDelete
  4. Nasib tak suka sgt pizza. Haha. Kalau tak?... Hmmmm. :P

    ReplyDelete
  5. Tidak, saya lapar... Lama dah tak makan pizza. Haha

    ReplyDelete
  6. Laaaaapaaaarrrrr..... Qila saje nak bg kami lapar. Hahaah

    ReplyDelete
  7. heee. lama tak makan pizza.. terliur pula tengok Qilah post nii :'D

    ReplyDelete
  8. Arghhh!!! Benci ahh dengan kak qila ni. Menitis air liur dah.. Hehehe.. XD

    ReplyDelete
  9. Terliur bak hang.. hmmm

    ReplyDelete
  10. andwae!!!!!! sedap nye!!! i'm crying

    ReplyDelete
  11. eeee pizzaaaaa lamanya x makan! suka buat org rasa mengidam kan qila ni :(

    ReplyDelete
  12. Emm...telan air liur cik akak

    ReplyDelete
  13. melting terus tgk gmbar haha
    follow sini :)

    Jom usha hasil DIY cik kumbang wink! :
    http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/search/label/DIY

    ReplyDelete
  14. Sedapnya !

    Cn follow sini dari segmen : http://www.cekgunorazimah.com/2015/12/end-year-giveaway-by-seindahcerita.html

    ReplyDelete
  15. baru berhajat nak buat tp malas lebih menguasai

    ReplyDelete
  16. tempting sangat oihhhh~ T^T

    ReplyDelete
  17. mak aih... mmg terliur.. kak Fiza pun suke cheese topping atas pizza banyak2...

    ReplyDelete
  18. woww., will you., huhu.,
    klu xnk pizza tu bg aku pun bleh., =P

    ReplyDelete
  19. Sedapnya... :-D...

    Di jemput tuan blog & pengomen setia untuk memeriahkan kontest MYiDEAKiNi yang sedang berlangsung...

    http://www.myideakini.com/2015/12/kontest-seo-myideakinicom-2015.html

    ReplyDelete
  20. telan air liur sekejap

    dapnyeee!

    ReplyDelete
  21. Haisyhhh lapar lagi bila tengok piza tuu hahhahaa

    ReplyDelete
  22. alahai , tengok pun dah terliur .. :3

    ReplyDelete
  23. sedapnya.. lama dah xmkn pizza nih nk kena cari ni.. hehehe

    ReplyDelete
  24. No.. not cheesy at all.. its actually quite good =P

    ReplyDelete
  25. Sangat-sangat meningkatkan nafsu makan ku di waktu ini.. Sedapnya... *telan air liur*

    ReplyDelete
  26. ahahah not cheesy.. i like cheesy stuffs.. oooops =P

    ReplyDelete
  27. saje je kan? hm nak g dominos la esok hmm

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!