Wednesday, February 11, 2015

Wordless Wed -

Friends who bring up embarrassing things you did a long time ago..

hahaha tolong lah ye kawan kawan yang tak habis mengungkit kita punya perangai dalam kejadian yang memalukan alahai malu weh T_T
please, let it goooo~

cant hold em back anymoooore~


rindu pulak nak tengok frozen hikhik.

13 comments:

  1. nyanyi lagu frozen ni deat dia qilahh. hehehe :P

    ReplyDelete
  2. memang malu kalau kawan ungkit perkara memalukan. hahaha. XD

    ReplyDelete
  3. salam singgah. jangan lupa tuk lepasssssss kannnnnn ;)

    ReplyDelete
  4. sekarang ni slalu tgk bebudk pkai bju frozen..haha!

    ReplyDelete
  5. Aah laaa , rindu pula nak tengok Frozen. Hahaha. Kite princess Elsa. :P

    ReplyDelete
  6. Tunggu jelah kawan tu penat nak bercakap pasal benda lama tu.

    ReplyDelete
  7. mula2 nak marah tpi bila fikir2 balik lawak pun ada

    ReplyDelete
  8. kawan tu saja nk mengusik kot.hehe

    ReplyDelete
  9. memang memalukan, tapi itu kenangan kan. ehehehe.

    ReplyDelete
  10. haha. same. kalau benda yg memalukan diri sendiri rasa nak hantok kepala sorang-sorang bagi hilang ingatan, jgn ingatkan dah. hahaha

    ReplyDelete
  11. Nanti ada frozen kedua la.. hihihi

    ReplyDelete
  12. haha, bykkkan bersbr je qilah. akak pun salu kene sobs sobs sobs

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!