Friday, August 15, 2014

Nak meja cemni



hewhew cantiknya. Untung lah meja yang putih bersih cantik cemni uiiii.
Mcm selama nya takkan bersepah ehheh.


Oh ya qila terjumpa quote baru hihihi.

Best sangat hihi.

If you’re lonely, bored, or unhappy, remember you are mad young. There is so much time to meet new people and go to new places.
— Ezra Koenig  (via moonemoji)


Ok have a great day ahead semua :))

27 comments:

  1. qilaaaa....lama gila tak singgah sini :DDDD

    ReplyDelete
  2. amboi..akak pun klau dpt meja ni mmg kna jga betul2..kaler putih senang nmpk kotor..hoho..

    ReplyDelete
  3. Meja macam ni tak cukup besar bagi aku ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. untung la kalau meja Qila tak bersepah macam ni..muehehehe :D

    ReplyDelete
  5. ambik lah..hihihih..nice quote..:)

    ReplyDelete
  6. akak pun nak qila, tapi kerusi tu nak tukar yang lain, nak yang ada sandar.... he he he...

    ReplyDelete
  7. as a girl, i feel youuu! haha! naknak jugak meja camtu, perfect <3
    have a great day too btw

    ReplyDelete
  8. comel gilakkk lgi besar, lgi bagus tu

    ReplyDelete
  9. bestnya ada meja macam ni. kemas dan cantik.

    ReplyDelete
  10. lawa gila meja,daebak!!!hehehe

    btw,that quotes is lovely :)

    ReplyDelete
  11. Lawa meja tu hehe. tapi kalau dapat kat saya 3 minit, bersepah habihhhhhhh

    ReplyDelete
  12. tapi cermin dia kecikk sangat...susah la nak picit jerawat... hahahaha

    ReplyDelete
  13. Akak pun teringin nak meja mcm ni..cantik hehe ^^

    ReplyDelete
  14. dapat meja cegetu.. hari hari menghadap. haha.

    ReplyDelete
  15. Cantikkk mejaa ni. Sesuai untuk qila yang sedang belajar.... :)

    ReplyDelete
  16. Boleh letak macam2 koleksi ah kat meja tu.. Huhu. ^^ all the best!

    ReplyDelete
  17. akak pun nak meja cemtu tapi with a bigger mirror.. haha..
    sambil buat esaimen sambil belek muka kat cermin.. kekeke~

    ReplyDelete
  18. cantik meja tu..vintage + girly lagi.. :)

    ReplyDelete
  19. nak jugak!!!tp akak nk versi kaler pink..kihkih..nice quote tu qila..miss uuuuu so much qila!

    ReplyDelete
  20. akak pon suka kalo warna putih cemni . xkira la meja ka almari ka... tapi nak menjaga tu masalah sikit.. rasa lama2 jadi itam habes :)

    ReplyDelete
  21. wah...smart je kan mejanya..

    ReplyDelete
  22. 안녕하세요! This is twinscraftlife. We are handcrafters! pls visit our blogshop~ We sell handmade bags, pouch, phonecase, bookmarks, notes and many more! 감사합니다~ 꼭오세요~ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cantik... mmg sesuai utk wanita.. :)

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!