Monday, February 17, 2014

Jawapan Whohaa 3

Hehe. Qila selalu bagi jawapan for freeeee hehe.
Takyah tengok video dia inshaallah hihhi.


What is the dog's name? Dr. Peabody.
When is this movie screening in Cinema? ; 20 march
Mr Peabody mentioned about the WABAC. What is this WABAC? ; Time machine :D

Hehe. Selamat mendapat 30 points di Whohaaa! :D Bye!

20 comments:

  1. tak tahu pun amenda whohaa. hm. pathetic betui. T___T

    ReplyDelete
  2. heee....rajin qilah buat entry jawapan ni,bagus jugak tlg kawan2 kan,hee.tapi tgk soalan tu takda pulak rasanya soalan no.1 tu....ada soalan 2 n 3 je.tapi total points tetap 30:)

    ReplyDelete
  3. Ohh im so going to watch this movie ^^
    Wayback machine..

    ReplyDelete
  4. thank you qilaaa!akak dh dpt 30 point asil tiru jwpan qila..hehe..
    imysm!!

    ReplyDelete
  5. semoga berjaya qila.. mesti dah banyak kumpul point ni..

    ReplyDelete
  6. dah lama xbuka whoha ni hehe :)

    ReplyDelete
  7. wahh..untung laa sape yang tengah kumpul point utk whohaa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. baguslah cik Qilaa ni..:DD

    ReplyDelete
  9. thanks sharing qila omeeyyyy =)

    ReplyDelete
  10. boleh x nk tye..ape ni sbnrnye ..hehe..=)

    ReplyDelete
  11. Tak tahu pun apa benda ni

    ReplyDelete
  12. Haha.. nak daftar Whohaa nih tapi macam tak cukup umur ja saya nih xD

    ReplyDelete
  13. rajin dia bocor jawapan.. buat baik dibalas baik.. hehehe..

    ReplyDelete
  14. dah lama tak jengah whohaa.. apa khabar agaknya.. muehehe..

    ReplyDelete
  15. ha..ha..dapat jawapan bocor ya..nway enjoy k!!!

    ReplyDelete
  16. Dah jawah dahhh. Tapi ada movie sebelum tu tak tau jawapan dia apa....hehe

    ReplyDelete
  17. ape ni? ape ni..? (maafkan daku sebab taktau.. T_T)

    ReplyDelete
  18. bukan Dr.Peabdoy, tapi Mr Peabody

    ReplyDelete
  19. Wahh..all the best qila.. :) :)

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!