Friday, February 21, 2014

Iman...

Credit to owner lah hehe.

19 comments:

  1. betul... yg penting akhir hidup kita nanti.... hari ni org tu teruk akhir hidup dia nanti mungkin dia lebih baik dari org yang pandang rendah kat dia

    ReplyDelete
  2. berusaha untuk meningkatkan iman.....:) salam jumaat cik Qilaa.:D

    ReplyDelete
  3. Salam dipagi Jumaat untuk qila...sama2 lah kita renungkan...

    ReplyDelete
  4. betul betul..we'll never know

    ReplyDelete
  5. Exactly Qila..Salam Jumaat ya!!

    ReplyDelete
  6. yeahh betul tu. mesti tingkatkan iman for everyday.Allah nak palingkan hati kita senang je, so takwa dan mantapkan iman usaha yang terbaik.

    ReplyDelete
  7. Muhasabah diri...



    hai qilaaaaaaaa. lama x mai blog ni. miss gila gila hehehe. eh kbai.

    ReplyDelete
  8. leave the judging to Allah..

    setuju sangat2.. sapa la kita nak judge orang lain kan? diri sendiri pun tak sempurna.. huhu..

    ReplyDelete
  9. kata2 yg indah.. semoga terus brusaha utk menjadi lebih baik

    ReplyDelete
  10. setuju dgn apa yg dia cakap ni :)

    ReplyDelete
  11. yg penting jgn suka judged org..sbb kita pun tak suka org judge kita :D

    ReplyDelete
  12. Biar Allah yg menentukan segalanya...

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!