Wednesday, January 15, 2014

Wordless wednesday!



Hehe. Betul, bila kita takde pape. Nak rugi apa nya hehe.
Rindu nak tengok titanic TT_TT

18 comments:

  1. sama la kita...rindu nak tgk cte titanic...
    jack & rose^^

    ReplyDelete
  2. Rindu tengok titanic ke rindu hero dia. Hahahaha..

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  3. Hehee.. salam rabu qila.. :) :)

    ReplyDelete
  4. Ahaha tapi taknak la takde pape Qilaaa. Haha nanti takde sape nak dekat akak T_T

    ReplyDelete
  5. jom tengok titanic. hehe

    ReplyDelete
  6. klu tengok titanic melting je tengok leonardo di caprio. .haha. .btw, nice word my dear leonardo. . hhehee XD

    ReplyDelete
  7. akk ada citer titanic dlm hard disk ihiks

    ReplyDelete
  8. nie yang rasa balik nak tengok nih..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. betul3 kata upin ipin..hehe..
    percaya atau tidak kak niesa xpernah tgk titanic full movie..bila tgk mesti part kapal dh tenggelam... =_="

    ReplyDelete
  10. betul3 kata upin ipin..hehe..
    percaya atau tidak kak niesa xpernah tgk titanic full movie..bila tgk mesti part kapal dh tenggelam... =_="

    ReplyDelete
  11. taknak tengok Titanic okeh.
    tak snggup tengok hero hensem mati.
    huhu.. punyerlah hensem boleh dia tenggelam dlm air macam tu jew..
    huhu...

    sadis :'(

    ReplyDelete
  12. btol jugak ek..baru terfikir..huhu

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!