Monday, January 6, 2014

5th day!

Psst. Jeles dengan Kak PG sbb dia gi detim dgn en. suaminya huhuhu. untunglah ye :p hehe
she is such a gojes woman -> PG.
So yeah.
Ahahahah bila balik rumah je qila semangat gila cerita dekat umi. Pip. And abah har har har☺!!!
Bukan apa, masalahnya boss qila mmg sangat cool gila hahahah. Part aku kau tu yg takleh belah.
And bagi Kak Fatimah yang remind me of Kak +Sally , dia garang gila n i was like no lah kak imaa, tak garang pon T_T

Hm kesian org lain. Semua terasa boss aku garang. Pelik.
Hm mungkin diorang takpernah jumpa Abah aku yg paling garang di dunia. Huish. Aku ingat lagi bila dia........... ehehe. Biar lah rahsia.
Tapi itu semua dulu. I still love him segarang2 dia pun.
Alhamdulillah. Bila dia dah tua ni Allah start tarik slow slow. And abah pun slow slow tak baran. Thank god. Tapi masalahnya. Anak anak abah ni pulak dah terdapat perangai abah yg baran tu aduh. Abah lah ni hahah. Kenapa lah kami 5 adik beradik memang ikut gila2 punya perangai buruk abah tu aduh T_T

Oh ya, back to big boss.
Haha. Boss qila dh ada anak 2 org lah hahaha.
Dia tak encem cuma nampak muda and muka dia lawak hahahahah.
Bila dia gelak and qila pun tersengih lah sebab dia gelak ya allah suara dia mcm doraemon pun ada. Alaa suara yg sakitkan telinga tu hahhahaha.
Pastu dia mesti akan tengok qila

"Ha kau gelak apa?!"

Hehe. Aku sengih je. Mmg ngantuk ah kalau boss aku gi Hospital tengok bini dia bersalin. Eh.
hehehheeh. Bosan gila. Aku dah ah habis kerja cepat. Yelah, benda kerja aku duk key-in stok stok dalam kedai tu. Hek eleh tak mainstream ah hahahahah.

Then aku dengar jelah radio SinarFm aduh. Nasibaik lagu2 lama yg boleh lah dengar xD
Hahhahaha. Tapi aku buat buat ada kerja sebab ada 16 CCTV dalam kedai tu.
Nak mati ke kalau aku curi tulang hahahhahh.

Masalahnya. Kak ima suruh aku buat kerja lambat2.
Aku pulak boleh berdengkur tau kalau buat kerja lambat. Dah lah guna desktop. Aduh.
Mmg menguji kesabaran. Alhamdulillah kesabaran ku mantap kata ko.

Huhu. Oh ya lupa pulak.
Aku setiap hari pakai baju kurung. Hohohohoho. Tulah salah satunya lagi bertambah sayang aku dkt kerja aku huhu. Dah lah kerja senang, petak bontot, goyang kaki, jari jemari je yang bergerak and balik je lah penat sikit. Jalan kaki lah katakan. Huhu.

Best ah pakai baju kurung. Takyah pikir pun besok nak pakai baju apa. Besok pakai baju kurung.
Ha dah terpikir dah pulak har har har.

Hehe dah sampai rumah wee terus mandi.
Makan.
Lapar gila. I cn eat a horse cewah.
Hm tak sabar nak tengok Abang Jebat Foo malam ni. I love u T_T
Sharnaaz Ahmad. Hehe.

Ya Allah, jika ditakdirkan mastura menjadi bidadariku, maka kau panjangkan lah jodoh kami sampai ke SyurgaMu. Dan seandainya jodoh itu tidak berpanjangan aku redha dgn ketentuan mu ya Allah.. #jebatfoo

Eeee sweetnya T_T
Nak Abg Jebat satu pls hheheheehheeehe
gurau je.




* eh, tapi betul lah, aku nak abg jebat for real. huhu*
Saranghae Jebat / Sharnaaz Ahmad!!
Tak kisah ah, mane pun boleh lah hihiks.

17 comments:

  1. haa sudah gila angau dah qila nih... hak3.. keje memolek yer, jangan curik2 tulang!

    ReplyDelete
  2. best kan bila dapat bos yang sporting.. masa akak keja dulu dapat bos chinese yang very the sporting.. hehe.. tak sombong & memang 1 malaysia la, semua bangsa dia layan.. hehe..


    ReplyDelete
  3. Okay serious best kot dapat boos camtu even dia dah kawan .. Enjoy kerja tu kak qilah , dapt tmpat yg best untung .. Akak minat abang jebat eh ? ekeke

    ReplyDelete
  4. Apa sahaja kerja kita, kita mesti semai rasa seronak baru best..Mesti besar kedai yg qilah kerja ni qilah sbb ada 16 cctv.

    ReplyDelete
  5. cik akak ada memamng peminat drama nie...malam nie..cik akak layan projek memikat suami...esok cik akak tengok tayangan ulangan je..hihi

    ReplyDelete
  6. macam ada yg menyeru...hahaha...buat jela keja tu laju-laju...dah siap jalan-jalan mcm wakil rakyat keliling tu...mesti okay pnye :)

    ReplyDelete
  7. Mcm best je drama ni qila.. tak tengok lagi...

    ReplyDelete
  8. best giler dapat bos macam tu.. nikmat rasanya dunia.. cerita tu akak tak follow..

    ReplyDelete
  9. untung lah ye dapat bos baik cm2 cik Qilaa..Nanti bos bace bru gelabah ea..hahahaha..:P
    part doraemon tu lawak...tgk bayang cmne doraemon suka..hihihi

    ReplyDelete
  10. Nak abang jebat tapi tak mau sharnaaz boleh dak? Kekeke. Kak qila ambik sharnaaz, saya ambik abang jebat. Fair and square lah kenn.. Tapi tak pa lah, abang jebat nombor 3 di carta hati. :D

    ReplyDelete
  11. Amboi smpai 16 cctv..huhu..xleh nk cri tlang lngsung ni.hehe..

    Qila..abg shahnaz akak pnya.hahaha..^_^

    ReplyDelete
  12. hahaha..mmg cool la boss mcm tu... akak pun sll buat2 kerja kalau xde keja..kononnya tgh menaip padahal menaip lirik lagu yg di ingat..bahahaha...nakk jugakkk abg jebatt bolee x??haha

    ReplyDelete
  13. ingatkan awak dlm gambar tadi.. hihihihihi

    ReplyDelete
  14. hamba rasa tuan puteri ini sudah terkena penyakit angau...hanya angin jam blablabla yang mampu mengubati penyakit tuan puteri..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  15. cite tu Fiza tak tgk sbb tak minat dgn hero dye.. huhu...

    ReplyDelete
  16. kak hana pown nak jugak satu ! haha :P :p

    ReplyDelete

Hi. Do leave me a comment.
Your comment is highly appreciated. Seriously☺!!